2015-02-23

Some nice food

Hej alla!
I helgen har jag som ni redan vet haft fullt upp. På fredagmorgon åkte jag och min syster till Stockholm för att ta lite semester från vardagen och för att shoppa, vilket var otroligt härligt. 
Jag shoppade faktiskt bara inredning, blev lite besviken på utbudet av vårkläder men det kanske är just det, att det bara är februari än. Jag är säker på att det kommer in massa nyheter framöver. På lördagen kom vi hem under eftermiddagen och då var det bara att svira om till partyoutfiten för att gå på inflyttningsfest som var otroligt rolig. En hektisk men fantastiskt kul helg alltså. Jag ska fota mina nya inköp och visa er dem men har inte riktigt hunnit med det ännu, så här kommer lite bilder på god mat som jag har ätit sista tiden. Hej så länge!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar