2015-01-02

2015

God fortsättning alla fina läsare! Bloggen har varit vilande ett tag nu och det är faktiskt ett aktivt val. Jag har liksom inte riktigt haft någon lust att fotografera och skriva. Men i samband med det nya året har suget kommit tillbaka och om ni gillar det jag bloggar om och vill fortsätta läsa och bli insprerad blir jag överlycklig :) 
Så, vad har hänt sedan sist? Jo, jag har firat jul och nyår bland annat, julen blev mycket lugn och skön med familj, släkt och vänner. Och nyår firades bland härliga vänner med god mat och mycket skumpa ;) Jag ska leta reda på lite bilder därifrån så håll till godo. 
Hoppas ni också har haft ett härligt slut på december och 2014 och att 2015 blir minst lika bra.
 Det känns som att 2015 kommer bli ett grymt år med mycket roliga förändringar och projekt. Jag har faktiskt något på gång nu som jag kommer berätta mer om inom en snar framtid, jag håller alla tummar att det kommer gå i lås. Ha en bra fredag hörni, kram Linn.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar